dimarts, 28 d’abril del 2015

Entrevista sobre l'intercanvi d'Holanda-València

Huí ens hem pres el gust de fer-li una entrevista a uns dels xiquets de 2n d'ESO de l'Escola Gavina, aquest xiquet és Àlex Monfort també conegut com "el farlop". Doncs ací teniu l'entrevista.

ENTREVISTA AL FARLOP


Què et va agradar més de l’intercanvi, l’ anada o la vinguda?
L’ anada, per que vaig deixar de vore per una semana a la meua germana.
Et van caure be els holandesos? Qui él/la millor?
Sí, Bo la meua holandesa.
Vas arribar a tindre una relació d’ amistat? I d’amor?
Si, en quasi tots per que hi hague en gent que no vaig parlar.No
Estabes nerviós al començar? Quan estabes més nerviós en l’ anada o la vinguda?
Sí, per que era una experiència nova i no coneixía a ningú d’ allà. En la anada per si m’ equivocava en algunes paraules o no sabia el que me deien.
Et va caure bé la teua holandesa?
Sí,encara que tinguerem els nostres més i menys hem va caure be.
Els tires de menys?
Sí, bueno a ratos.
Quina va ser l’activitat que mes et va agradar d’Holanda? I la de València?
De Holanda la que mes em va agradar va ser les colchonetes i la de Valencia l’ Oceanografic. Però totes estaven bé.
Has tingut algun problema de comunicacio? Ho entenies tot?
No cap. Practicament tot, soles algunes paraules que no m’anrecordava.
Encara t’enrrecordes de la familia holandesa? Tornaries a viure la mateixa experiència?

Sí, eren molt simpatics i campejants. Sí, però anant a altre païs i fer noves amistats.