HORTA

El dia 15 d’ abril, l’ escola gavina va començar el projecte de les ciclo-rutes. Els alumnes de 1r i 2n de l’ ESO eixiren en les seues bicis propies a Santa Anna, Albal. L’ anada va durar més o menys una hora i mitja amb parades. L’ oratge va ser molt variable, va ploure en algunes ocasions. El cap de carrera estaba compost per Ivan Sales, Daniel Albero, Sento Berenguer, Alvaro Rodriguez, Fabian Ostos, Robert Escriva i Guillem Romani.

Varem parar al parc de Santa Anna, on reposarem forces, dinarem i on tinguerem temps lliure. La tornada, bastant accidentada, tornarem pel carril bici tota l’ estona. Sigue una activitat que repetiriem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada